View Full Version : The mummy returns
Planetouched
25th August 2003, 02:35
Ik zit de laatste tijd een hele zooi films te downen, ik had de animatrix, terminator 3, the scorpion king, cradle to the grave, mulan, minority report en swordfish al gehad toen ik op the mummy returns kwam. The mummy(deel 1 dus) had ik al es gezien(ook op de pc) dus ik dacht mwa, moet leuk worden. Alleen toen ik em begon te kijken en ook op het einde wordt die film ongelofelijk veel gelinkt aan de eerder genoemde scorpion king. Tis dezelfde gast die hem speelt, opzich vind ik dit wel vet, ik weet niet of de films van dezelfde maker zijn maar zoniet vind ik het klasse werk. Owja, the mummy returns is trouwens een aanrader:)
Planetouched
25th August 2003, 02:37
en nu ben ik weer pleite voor een uurtje of 2(ik hou mijn eigen prive filmavondje voor de pc), dare devil is als het goed is zo binnen en dat lijkt me ook wel een strakke film...dus of die of ghost ship alleen die heb ik al gezien...hmm dare devil it is.
Elminster
25th August 2003, 13:58
Nou verheug je er niet op, ik vind dare devil echt serieus de zwakste slechtste film uit de superhero-reeks (N)(N)(N):S
Ik vond er echt geen zak aan.... laat maar ns horen wat jij ervan vond k :)?
Kolky
25th August 2003, 14:35
Originally posted by Elminster
Nou verheug je er niet op, ik vind dare devil echt serieus de zwakste slechtste film uit de superhero-reeks (N)(N)(N):S
Ik vond er echt geen zak aan.... laat maar ns horen wat jij ervan vond k :)?
Jup ik heb hem hier ook gekeken gister... bagger :|
naja nu nog the Hulk.. iemand die al gedownload?
enne Roel, wij moeten eens films gaan ruilen, jij hebt wel leuke miss heb ik ook wel wat leuke voor jouw??? ;)
aekold
26th August 2003, 21:00
Roel, kun je de mummy returns eens voor mij branden, die wil ik namelijk heel graag zien, heb de mummy en the scorpion king tenlotte ook al gezien.
Kolky
26th August 2003, 22:39
ej Roel, and other people:
www.trefpuntmagic.nl/~kolky/moviez.txt
Insane Alien
26th August 2003, 23:59
Originally posted by Kolky
ej Roel, and other people:
www.trefpuntmagic.nl/~kolky/moviez.txt
Wil je a.u.b. ff een spatie zetten in Dark City... En goede speling is de beste film ooit gemaakt (vind ik dan) wel waard he.
(A)
Planetouched
27th August 2003, 00:07
jot, hijs 715 mb groot maar moet wel lukken.
Nitro
27th August 2003, 12:58
waar staan die sterren voor? Ik hoop voor de kwaliteit en niet voor de 'goedheid' want dan heb je een slechte smaak
Elminster
27th August 2003, 14:01
Idd een goede 'speling' is belangrijk Alien :D
Anyway over smaak kan je twisten, ik zie veel sterren staan bij LOTR dus ik denk wel dat die sterren aangeven hoe leuk kolky ze vond!
Mr G. Bears
27th August 2003, 14:59
Monthy Python & Life of Brain
het leven van hersenen?
leuk verzonnen, maar tis toch echt Brian hoor
aekold
27th August 2003, 18:39
Laten we het er maar op houden dat Nederlands niet zijn goedste vak is.
Elminster
28th August 2003, 13:22
Oeioei, laat het je spellingscontrole (aka angel) niet lezen ;)
Kolky
28th August 2003, 23:59
Originally posted by Nitro
waar staan die sterren voor? Ik hoop voor de kwaliteit en niet voor de 'goedheid' want dan heb je een slechte smaak
Explain, waarom heb ik dan een slechte smaak?
Want ze staan idd voor mijn smaak!
Nitro
1st September 2003, 13:46
Monthy Python maar 1 ster, dat is wel erg weinig
Bruce Almighty maar 2 sterren, dat is ook veels te weinig
Verder nog een aantal films die te weinig of te veel kregen. maar die 2 films zijn echt super grappig
Elminster
2nd September 2003, 14:42
Wel mee eens, maar dat zegt weinig over smaak. Bv mp 1 ster is eigenlijk wel terecht alleen je moet ervan houden :)
Laevid
3rd September 2003, 21:18
Originally posted by Elminster
Wel mee eens, maar dat zegt weinig over smaak. Bv mp 1 ster is eigenlijk wel terecht alleen je moet ervan houden :)
briljante films imo...mag 8+ sterren krijgen :P.....maar ja ieder zo z'n smaak....southpark roeleert trouwes ook met z'n 1e ster....
Nitro
3rd September 2003, 23:50
nou ja het ging me eigenlijk gewoon om Idle Hands maar 2 sterren heeft, zo'n top film maakt alle andere films eigenlijk overbodig;)
Kolky
4th September 2003, 10:57
Originally posted by Nitro
nou ja het ging me eigenlijk gewoon om Idle Hands maar 2 sterren heeft, zo'n top film maakt alle andere films eigenlijk overbodig;)
LOL... naja.. ikke vond het verhaal wel grappig van Idle Hands.. maar de rest? :D
Elminster
5th September 2003, 19:42
Nou Monthy Python, ik vind het een topfilm (Y), maar net als Naked Gun en Hot Shots en Wrongfully Accused etc is het niet echt een kwaliteitsfilm (ik vind ze geweldig) dus is het niet slecht om ze niet goed te vinden. Als u begrijpt wat ik bedoel :D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.