View Full Version : MINI Party @ Kolky's Place....
Kolky
17th August 2003, 18:14
Ik ontving vandaag het fijne nieuws, dat mijn ouders met me zusje naar Duitsland gaan. Dat betekent dus dat ik alleen thuis ben. :D
Om dit feit te vieren, geef ik een soort feestje. Het moet lijken op Party @ Piccolo Paradiso. Alleen bij mij thuis. Dus dat betekent een aantal dingen die anders moeten gaan:
1. We beschikken ook over een tuin, deze is echt VEEL kleiner als die bij Roel. Pas dus een beetje op met de planten.
2. Ik woon in een rijtjeshuis. Dat betekent dus dat we buren hebben aan beide kanten. Beide zijn thuis. Dus na 11 a 12 uur rustig aan doen. Tot s' ochtends uurtje of 7 *nasty*
De drank, is denk ik zelfde geregeld als bij Roel's Place. Ieder neemt wat mee, we hebben een extra koelkast. En al een beetje bier, misschien wat sterkers maar niet echt veel. Helaas hebben we ook weinig te eten. Ik zal wel wat chips gaan halen maar daar blijft het bij dus de rest moet je zelf maar meenemen!
Ow we hebben, een Breedbeeld TV + DVD speler + Home Theater dus filmpje kijken is okej. Heb PC + Laptop. Magic kaarten, wat gamez: Kolonisten van Katan, Machiavelli...dus..als je wa anders wilt doen MEENEMEN!
De datum + locatie. Ik weet nog niet precies wanneer het is, omdat ik ook nog moet werken deze week, en me ouders nog niet precies weten waarneer ze weggaan. Locatie; tja bij mij thuis. Alleen wil ik dat de fietsen in onze garage komen. Zodat de buren er niet zoveel last van hebben. ;)
Dubbelberg 33 - Roosendaal (meesten weten het wel te vinden ej!)
Euh Uitgenodigden.. hmm dan moet ik toch ff melden dat alleen devolgende zijn uitgenodigd: (ook mogen zij hun vriend/vriendin meenemen!)
aekold -> Vakantie
Aenigma
Angel
Blade of Darkness
Bremmer
Carnage -> Vakantie
Celesta
Chrono
Conjurer
Elminster -> Intro Kamp
Endran
FirstBlood
Galahad
Insane Alien
Kolky
Laevid
LoUNgeR
Mr G. Bears
Nitro
Planetouched
Pyro
raging_goblin
Shandril
Yavanna -> Introkamp
Ik heb nog wat andere gevraagt.. post later wel of ze nou komen of niet... (sorry van de korte genodigden lijst, maar we hebben niet zo'n groot huis...:()
Planetouched
17th August 2003, 19:55
hehe, ik kom wel hoor..miss een idee voor een lanparty? ik heb wel een laptopje ter beschikking:)
FirstBlood
17th August 2003, 20:23
I'll be there ;)
En tja lanparty ik heb ook laptop ;)
Nitro
18th August 2003, 00:05
vet weer een feest, ik kom ook, laptop heb ik niet, maar ik kan wel zorgen voor wat eten en te drinken
Yavanna
18th August 2003, 15:09
Jaja leuk, zoals je al hebt gepost.... Ik ben op dit moment op introkamp, zit nu in de uni, lekker beetje pc'en, nog tot 15.45 vrije tijd.... Heheh echt rielekst maarrrrrrr.... normaal kan msn hier aan maar hij doe et nou nie :(
Maargoed.... Heel veel plezier met je feest, jammer dak nie kan, maar ach... Je kan nie alles hebben ej !
Planetouched
18th August 2003, 15:11
eej kolk...ik kom alleen geen akropolis oke?:)
Planetouched
18th August 2003, 15:12
enne onze raggende goblin aka Koen is ook op vakantie geloof ik. Of hijs heel stil geworden de laatste tijd.
Kolky
18th August 2003, 20:30
Kay lijstje met mensen die komen:
Nitro, Planetouched, Kolky, Firstblood, Insane Alien (wat later helaas), Schotje (weet nog niet pcies hoe laat), Mr. G. Bears, Sbien/aPPelSBieNTJe (Sabine Zuidhof) + Syko (Sander Simons)
Ik zal Yuri + Lounger nog bellen... echt druk wordt het nog niet :(
Naja komt ook door vakantie + Introkamp!
Mensen die komen, jullie mogen ook iemand meenemen ivm gebrek aan mensen! :D
*EDIT: en voor de mensen die het nog niet wisten het is aanstaande Woensdag vanaf 20:30 tot Donderdag 11:30 Met nog wat info:
Remeber:
1. Neem drank mee... we hebben namelijk maar 1 krat jupiler + oneidig cola (dankzij Soda Club!)
2. Neem ETEN mee... daar hebben we misschien maar 2 zakken chips van!
3. Eventueel Muziek die je graag wilt horen, een spel wat je wilt spelen, wat magic kaarten, je laptop :P
Oeps nog wat:
Slaapplek hebben we niet echt.. dus je zult wakker moeten blijven, of in de stoel/bank/vloer willen slapen :D
Er kan gelanned worden! Neem wel een LAN kabel mee, en e.v.t. Hub of Router!
Shandril
18th August 2003, 20:34
Schotje = Shandril....
voor de gene die geen idee hebben waar Kolky het over heeft.
Anyway ik kom later, doen rijke mensen altijd ;). Nee, mijn zusje is jarig en dus komt mijn "o-zo-gezellige" familie op visite. Zodra die weg zijn. Komt Shantje richting euh de dingesberg...
Shandril
Kolky
18th August 2003, 20:36
Okej!
People to Call:
Raging_Goblin + Lounger
Mr.G.Bears -> Yuri bereiken!
Planetouched
18th August 2003, 21:01
eej kolk, nodig es een paar chicks uit...zo wordt et nogal een guy-party...der moeten toch wel ergens singele vrouwkes zijn die zin hebben in een feestje.
Kolky
18th August 2003, 21:05
Originally posted by Planetouched
eej kolk, nodig es een paar chicks uit...zo wordt et nogal een guy-party...der moeten toch wel ergens singele vrouwkes zijn die zin hebben in een feestje.
Je mag er wel een paar meenemen!
(ik ken er maar weinig :()
Planetouched
18th August 2003, 21:09
ben et al aant regelen.:)
FirstBlood
19th August 2003, 00:55
Originally posted by Kolky
Er kan gelanned worden! Neem wel een LAN kabel mee, en e.v.t. Hub of Router!
Neem kabel+Wireless Access Point mee ;>
Planetouched
19th August 2003, 01:17
geen kabel, wel wireless als het goed is...btw ik hoor voor woensdag of die vrouwkes wel of niet komen.
Insane Alien
19th August 2003, 02:37
Originally posted by Planetouched
geen kabel, wel wireless als het goed is...btw ik hoor voor woensdag of die vrouwkes wel of niet komen.
wel een beetje met respect over 'die vrouwkes' blijven praten he...enne anders heb ik mss nog wel een paar vriendinnen die kennen komen ;)
(A)
Shandril
19th August 2003, 11:15
Originally posted by FirstBlood
Neem kabel+Wireless Access Point mee ;>
heb je enig idee wat een feest is?:|
Shandril
Mr G. Bears
19th August 2003, 11:29
Originally posted by Shandril
Shandril
haha, hijs geweldig :)
Kolky
19th August 2003, 17:55
De mensen die blijven slapen, zullen er rekening mee moeten houden dat ik om 13:00 uur moet werken, en dat ik dus om 12 uur klaar wil zijn met opruimen.
(want die avond komen mijn ouders!)
Dus. evt. meehelpen -> GRAAG!!
Nitro
20th August 2003, 00:02
en heb jij enig idee hoe saai een feest is zonder een of andere LAN orgie? ;)
Shandril
20th August 2003, 00:16
nee gelukkig niet....
Shandril
kip
20th August 2003, 04:07
Originally posted by Kolky
Kay lijstje met mensen die komen:
Nitro, Planetouched, Kolky, Firstblood, Insane Alien (wat later helaas), Schotje (weet nog niet pcies hoe laat), Mr. G. Bears, Sbien/aPPelSBieNTJe (Sabine Zuidhof) + Syko (Sander Simons)
Ik zal Yuri + Lounger nog bellen... echt druk wordt het nog niet :(
Naja komt ook door vakantie + Introkamp!
Mensen die komen, jullie mogen ook iemand meenemen ivm gebrek aan mensen! :D
Kolky, Volgens mij ben je iemand vergeten uittenodigen. Dit zal wel komen omdat je al zoveel mensen moest uitnodigen (R). Maar ik lees het nu hier, dus geen nood..... ik denk dat ik vanavond wel van de partij zal zijn !
Kolky
20th August 2003, 09:34
Als je zelf wat te drinken meeneemt vinnik het best!
Ow, people.. vandaag moet ik werken tot 18 uur. Dus voor serieuze problemen moet je maar de Gamma bellen en vragen naar mij ;)
Shandril
20th August 2003, 13:19
Originally posted by kip
Kolky, Volgens mij ben je iemand vergeten uittenodigen. Dit zal wel komen omdat je al zoveel mensen moest uitnodigen (R). Maar ik lees het nu hier, dus geen nood..... ik denk dat ik vanavond wel van de partij zal zijn !
Het is niet erg netjes om jezelf uit te nodigen...
Shandril
kip
20th August 2003, 14:16
Shandril
Klopt helemaal ... maar ik ben gast van Marcel en Michel ej (L)
Nitro
20th August 2003, 16:21
nvt, want hij vraagt gewoon netjes of ie mag komen ipv van straks gewoon op de deurmat te staan, niet dat dat veel zal uitmaken
Planetouched
20th August 2003, 20:30
damn...we have a no go on the chick thing...3 van de 4 konden niet en die ene wilde niet in der eentje...bummer..nouja miss volgende keer.
Shandril
21st August 2003, 11:46
Nitro ~> aah
de spacecake was wel lekker, hij viel alleen een beetje zwaar, of ben ik de enige met hier en daar wat maagkrampen?
Shandril
Mr G. Bears
21st August 2003, 12:20
jij ook al :|............ik had buikpijn, niet normaal meer. en volgens mij waren er wel meer die dat hadden
kip
21st August 2003, 15:31
Het was wel een gezellig feest kolky (Y)
Ik heb helemaal geen last gehad van die spacecake. Zal wel meevallen wat er allemaal inzat... was gewoon een chocolade cake (L)
Planetouched
21st August 2003, 17:56
jah, die cake was maar een beetje gaar. Niets van gemerkt ofso...achja, het ut-en was wel vet.
Nitro
21st August 2003, 20:33
Shandril ~> haa
en van die cake heb ik niks op, kon nooit goed zijn die kleur alleen al ej ;). maare beetje weinig drank, genoeg laptops en sexfilms, was wel leuk.
Laevid
21st August 2003, 23:21
de spacecake was wel lekker, hij viel alleen een beetje zwaar, of ben ik de enige met hier en daar wat maagkrampen?
Shandril
me 2......maar hij was wel lekker :)......maar mijn ma die had ook last van d'r maag dus ik dacht dat het aan iets bij ons thuis lag...maar dit kan dus ook.....
verder wast wel lachen......genoeg drank hoor nitro....meer dan genoeg :D
enne UT is best leuk spelleke....bijna toch 400 deaths gehaald ;)
SEXFILMS??? toch nog wat gemist :( :P
Nitro
22nd August 2003, 00:46
Originally posted by Laevid
niet iedereen is na 2 biertje dronken ej
voor de sexfilms moet je bij Roel zijn, die had die lan orgies op zijn laptop staan
Insane Alien
22nd August 2003, 02:53
Hiero inderdaad ook nog eentje met vrij veel buikpijn..maareh ik had dan weer geen cake op dus jah..nou heb ik wel vrij vaak last van mijn buikje nog steeds maarja..
Enne voor de rest was het wel een gein feest (Y)
(A)
Planetouched
22nd August 2003, 04:27
hehe...was ook een filmpje van een minuut of 2...en dat was omdat iemand vroeg of ik even iets wilde downloaden...wist ik veel dat dat filmpje op surround geluid van kolky's dvd system werd gezet en er oppeens kreunende geluiden door heel het huis gingen;)
spacecake yeah_O_
Mr G. Bears
22nd August 2003, 10:42
me 2......maar hij was wel lekker :)......maar mijn ma die had ook last van d'r maag dus ik dacht dat het aan iets bij ons thuis lag...maar dit kan dus ook.....
enne UT is best leuk spelleke....bijna toch 400 deaths gehaald ;)
niet genoeg drank........enne sexfilm, jullie potje catan begon er ook aardig op te lijken als ik de dingen die ik hoorde toen ik ff vluchtig langsliep samenvoeg, dan was et niet echt serieus right.........verder was et feestje wel aardig, alleen we moeten echt iets gaan verzinnen om die nachten minder boring te maken..........
Angel
22nd August 2003, 14:21
Pff, blij dat ik er niet was, heb ik tenminste geen buikpijn! ;) Ach, we moeten nog een keertje bij Pieter (of bij iemand anders, whatever) de film SpaceBalls kijken, die is echt gaaf!
Angel.
Laevid
22nd August 2003, 22:24
Originally posted by Mr G. Bears
enne sexfilm, jullie potje catan begon er ook aardig op te lijken als ik de dingen die ik hoorde toen ik ff vluchtig langsliep samenvoeg, dan was et niet echt serieus right
Ja Catan was wel het hoogtepunt van de avond :D....en dat ging er vrij serieus aan toe op het speelveld dan.....daar buiten nie echt :P
Aenigma
22nd August 2003, 23:43
Sorry dat ik niet kon komen, maar ik had een introductieweekje.
Aenigma
Shandril
23rd August 2003, 00:15
Ja Catan was wel het hoogtepunt van de avond :D....en dat ging er vrij serieus aan toe op het speelveld dan.....daar buiten nie echt :P
catan was cool, staat op mijn wantlist voor mijn birthday ;)
Shandril
Planetouched
23rd August 2003, 01:18
dat potje was echt ziek...hoelang hebben we daar nou over gedaan...2 en een half uur ofso? en dan nog maar gestopt omdat niemand kon winnen?:D
Elminster
23rd August 2003, 16:11
@Shandril: contact summoner :)
Ik vond Catan altijd wel lachen maar laatste tijd wordt het wat saai vond ik. Ik wilde het gaan kopen maar twijfel nu... Misschien leuker met uitbreiding erbij...
Planetouched
23rd August 2003, 16:18
mwa met steden en ridders is het een vet spel hoor
Nitro
23rd August 2003, 16:30
ja Catan kan gaan vervelen maar uitbreiding helpen zeker, dat moet de verveling stoppen
Elminster
23rd August 2003, 16:36
ja dat hoopte ik al. maar dat heb ik nog nooit gespeeld, vandaar.
aekold
24th August 2003, 01:57
Ik heb in denemarken sterrenfahrer von catan gezien, maar dan in het engels.
Het koste maar een bescheidden 80 euro.
Elminster
24th August 2003, 15:02
GVD 80 euro...
Maar toch, gekocht zeker?
Kolky
24th August 2003, 16:42
Originally posted by Elminster
ja dat hoopte ik al. maar dat heb ik nog nooit gespeeld, vandaar.
Ik heb het al meerdere malen aangeboden om een keer te spelen, maar dan komt iedereen aanzetten, dat ze geen zin hebben om het spel te leren kennen :|
Ik en Yuri kennen alle uitbreidingen wel! (maar voor serieuze regel problemen moet je niet bij mij zijn!)
Shandril
24th August 2003, 19:11
ik wil ook een leuke uitbreiding dr bij....Maar ik moet dr allemaal nog over nadenken...
Shandril
LoUNgeR
25th August 2003, 18:11
sorry dat ik het dieptepunt van de avond was.
dat catan gedoe, jullie lijken wel arabieren; Ik wil die schaap! Nee ikke!
Carnage
28th August 2003, 15:58
Het was dus een vet feest en ik heb de maagkrampen gemist :D.
Wow, een potje catan van 2,5 uur? :P
Ik heb alle Catan spellen zo'n beetje, behalve het 2 persoons kaartspel met de daarbij behorende uitbreidingen.
Ook de Sternefahrer heb ik zoals jullie weten, die is inderdaad schofterig duur.
Ik moet alleen nog de 5+6 speler uitbreidingen van Zeevaarders en Steden en Ridders kopen, dat wilde ik binnenkort bij Summoner gaan doen.
Als we nou met z'n allen bestellen is het natuurlijk veel interessanter.
Elminster
28th August 2003, 17:41
Goed plan! (Y)
Planetouched
28th August 2003, 18:30
mwa, ik wil niet zo nodig zulke spellen kopen...tenzij summoner miss dat dungeon dice kan krijgen:D Dat wil ik wel
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.