View Full Version : SONATA ARCTICA
Mr G. Bears
16th July 2002, 14:06
Ok, dit is de Sonata Arctica Thread,
Hier kunnen jullie al je vragen kwijt en opmerkingen ook over
Sonata Arctica.
Ik wil in dit forum geen gescheld, alleen fans mogen hier komen,
of mensen die benieuwd zijn naar deze band.
Ik heb al zo'n vermoeden dat dit de kleinste thread ooit gaat
worden, met maar liefst 1 post
Mr G. Bears
16th July 2002, 21:38
geen posts, ok dan zal ik hier in mijn eentje moeten posten, er zit niks anders op.
Wel goed voor mijn post-rate, maar what's new
Laevid
16th July 2002, 23:24
Sonata Artica kan zeker goed muziek maken.....MAAR dan is het nog geen goede muziek....nou eiglijk is het op zick wel OK....maar als je 1 nummer gehoord heb dan ken je de andere 595 ook....das de problem....beetje saai dus....
Misschien niet wat je gehoopt had te horen, maar ik vertel alleen wat ik vin....
Mr G. Bears
17th July 2002, 09:41
Nou vergeleken met die diarree die ik van Pyro altijd over me heen krijg als ik over SA begin, valt dit , Laevid geloof me , nog reuze mee!!!!
Maar ja, ze kunnen inderdaad goed muziek maken.
Dat staat vast, maar dan moet je nog maar net die muziek ook leuk vinden, en dat vind ik maar jullie niet, klein verschilletje maar toch?
Laevid
18th July 2002, 23:04
Helemaal gelijk, ieder z'n eigen ding...
Maar is het zo erg dan als je SA opzet, dat Piero aan de diarree gaat?
Mr G. Bears
19th July 2002, 16:34
Echt wel ja, dan trekt ie gelijk zo'n rotkop, heel eng is het maar hoor,
Maar ja idd, iedere zijn eigen smaak, al heb ik ook geen recht om dat te zeggen, want bij mij komt er ook weinig positiefs uit over hardcore
aekold
17th August 2002, 15:08
Sonata is zeer goed. Nu weet ik dat ik daarmee tot een select groepje uitverkorenen behoor :P. Maar ff serieus. Sonata maakt zeer mooie muziek vind ik, vooral omdat het een combinatie is tussen metal en softe/zachtere delen. Het is net zoiets als Rhapsody, alleen is de muziek van Rhapsody iets harder.meer metal.
Nitro
3rd September 2002, 00:20
Waarom moet je nou zonodig een hele topic aanmaken voor een band die je goed vindt, als iedereen dat gaat doen...Niemand zit hier op te wachten uit armoede heb je na een tijd zelf nog maar een keer gevraagd of er aub iemand wat wilde posten:S . Als je het zograag over Sonata Arctica wil hebben maak je maar een nieuwe topic met als naam goeie muziek daar heeft iedereen iets aan
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.