View Full Version : Faithless
Carnage
16th July 2002, 14:05
Hehe, continue with the discussion
Pyro
16th July 2002, 15:12
Tja Carnage, dat wil ik dan toch wel eens weten...waar heb jij dat eigenlijk gehoord van het vertrek van Maxi Jazz? Want dat is toch best wereldschokkend nieuws (vind ik zelf)...en dan is het toch vreemd dat ik daar nix van af weet...:)
Carnage
16th July 2002, 16:21
Heb ik op de radio gehoord toen die single van Maxi Jazz vs Robbie Williams gedraaid werd (My Culture).
Maar misschien heb ik het verkeerd hoor....
LoUNgeR
16th July 2002, 21:00
Ik heb ze nu 2 keer live gezien met ongeveer dezelfde show maar ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
Laevid
16th July 2002, 23:19
ja ik heb wel veel minder vertrouwen in faithless zonder maxi jazz...das toch het boegbeeld....
ja lounger ik heb het concert van pinkpop op video dus ik heb ze nu al meer dan 2 keer gezien ;)
Pyro
17th July 2002, 14:24
Ja het optreden op Pinkpop was echt SUPER ruig...en ik weet niet of een van jullie toevallig hun showcase in Zillion heeft gezien van een paar jaar terug, maar die was ook geweldig!
Carnage > Hmzz...ik hoop maar niet dat het echt waar is. My Culture is trouwens ook nog wel een supermooi nummer!
Mr G. Bears
17th July 2002, 22:30
PinkPop lijkt me echt een gaaf evenement, maar ja, volgend jaar pas weer
Dan zal ik het tot dan maar met de pitt genoegen moeten nemen (R)
Pyro
17th July 2002, 23:59
The Pitt is wel lollig ja! Alleen moeten ze er wel ff een DJ hebben die fatsoenlijk draait want dat valt de laatste tijd nog al eens tegen. Misschien moet ik het eens proberen? Zal waarschijnlijk veel boze reaxxies teweegbrengen maar goed...
Oja...en om 'on topic' te blijven...Faithless draaien ze ook wel eens in The Pitt!
Mr G. Bears
18th July 2002, 10:33
Ik hoop echt dat de volgende keer 20 juli er wel een goeie dj is, want die van vorige keer, 13 juli , die was echt bagger,
er werden maar iets van 4 goeie nummers gedraaid.
En Carnage, schrik niet, Sugababes met Freak Like Me, dan denk je dat valt op zich nog mee, maar nee, De dj mixte em zo dat ie 8 a 9 minuten duurde, 8)
Carnage
18th July 2002, 13:21
Hehe, ik heb single CD's van Faithless die gewoon 60 minuten duren.
b.v. de Monster Mix van Insomnia, die duurt meer dan 10 minuten.
Dat schiet wel op
Mr G. Bears
18th July 2002, 17:19
Dat hou jij vol??? jezus, ik vind 5 minuten al lang,
Laevid
18th July 2002, 23:23
10 minuten is best normaal, toch?
Narayan van the prodigy (fat of the land) duurt meer dan 9 en daar heb je het id dat ie nog maar 5 bezig is...
En een mix van Mo' money mo'problems (notorious b.i.g.) is 11 minuten....
Laatste track op de cd van slipknot is zelfs bijna 15 minuten...maar dat zijn eiglijk 2 tracks....met een leeg stuk tussendoor....
Carnage
20th September 2002, 10:37
Heeft iemand nog meer vette mixen van Faithless toevallig?
Pyro
21st September 2002, 00:17
Nee, helaas, ik heb eigenlijk maar heel weinig mixen. Ik download er wel eens wat van Kazaa, maar het komt maar weinig voor dat ik ze beter vind dan het origineel. En dan wil je toch schijfruimte besparen...:+
Nitro
21st September 2002, 17:10
o kijk is aan we hebben nog een faithless thread, nou je moet bij die muziek toch echt toegeven dat het erg simpel is
Carnage
22nd September 2002, 14:47
Now it is getting personal!
Hey, nu moet je uitkijken he, Faithless is toevallig in mijn visie een van de beste muziekgroepen die er rondhuppeld.
Hehe, Nitro probeert de boel weer op te naaien :D
Nitro
22nd September 2002, 15:48
ok ok ik zal er maar niets over zeggen
Carnage
22nd September 2002, 16:15
Doe maar wat je niet laten kan hoor ;)
Pyro
23rd September 2002, 00:10
WTF? Faithless simpel? Heb je wel eens meerdere nummers van ze geluisterd joh? Die hebben zoveel betekend voor de dance-muziek en dat lukt echt niet met simpele nummers hoor. En het is daarnaast ook alles behalve standaard...
Nitro
23rd September 2002, 00:18
nou je hoort soms gewoon een paar vrij simpele keyboard toontjes erdoor heen
Laevid
23rd September 2002, 22:59
Originally posted by Nitro
nou je hoort soms gewoon een paar vrij simpele keyboard toontjes erdoor heen
Ja the offspring heeft toch ook simpele gitaaraccoortjes tussendoor?
De muziek van faithless is trouwes echt veeeeeel moeilijker als die van the offspring....die zijn op het podium echt met z'n 7-en ofzow en ze spelen allen een "echt" instrument om in jouw gedachtegoed te blijven....
Nitro
23rd September 2002, 23:45
Originally posted by Laevid
Ja the offspring heeft toch ook simpele gitaaraccoortjes tussendoor?
Soms wel ja maar dan moet je ze nog steeds snel kunnen spelen, en dat is dan het moeilijke eraan
Originally posted by Laevid
De muziek van faithless is trouwes echt veeeeeel moeilijker als die van the offspring....die zijn op het podium echt met z'n 7-en ofzow en ze spelen allen een "echt" instrument om in jouw gedachtegoed te blijven....
Met zijn 7en, zo zo, waar hebben ze die mensen voor nodig?
Pyro
24th September 2002, 00:38
Bekijk ze maar eens op Pinkpop, dan snap je wat Laevid bedoelt. Nog een voorbeeld: Soulvation is ook een dance-act die uit een groot aantal leden bestaat: een rapper, twee zangeressen, nog twee gitaristen geloof ik, een DJ en dan zijn er nog een aantal mensen. En die staan daar niet voor nix hoor...
Nitro
24th September 2002, 01:47
2 zangeressen: Om een vlut tekst te zingen
rapper: weer is wat anders dan die zangeressen
2 gitaaristen: voor de sier
DJ: ja daar draait (haha) alles om
nog een groot aantal mensen: ze hebben veel publiek ja
Mr G. Bears
24th September 2002, 07:34
De muziek van faithless is trouwes echt veeeeeel moeilijker als die van the offspring....die zijn op het podium echt met z'n 7-en ofzow en ze spelen allen een "echt" instrument om in jouw gedachtegoed te blijven...
jaja, dream on mister!
ammenooitniet, al heb ik best respect voor Faithless, dat geloof ik toch niet hoor, sorry
Ach ja, EIGENLIJK VIND IK, dat die oorlog es op moet houden
wat we al eerder gezegd hebben
Dan zegt Laevid dus dat van dat moeilijker spelen, en Nitro ook maar dan omgedraaid, maar dat kunnen ze eigenlijk helemaal niet goed weten, en luisteren dus ook niet naar elkaar, ook al zijn de argumenten nog zo goed
Ik zeg nu ook Offspring, omdak die beter vind als Faithless
Want Laevid, hoe weet jij of et Moeilijk is Offspring te spelen???
en Nitro, hoe weet jij of Faithless moeilijk is om op te voeren????
Laevid
24th September 2002, 14:18
Ik was uitgegaan van het principe dat de ene muzikant evenredige muzikale talenten heeft en dat men dan dus op zich moeilijkere muziek maakt als met met z'n 7e zijn....nou is dat bullshit ik weet het maar je moet het gewoon horen k?
Laevid
24th September 2002, 14:19
Werkt hetzelfde als de climax. je hoort em of je hoort em nie ;)
Mr G. Bears
25th September 2002, 09:22
ow ok, dank je dat ik es gelijk krijg
Nitro
17th October 2002, 00:44
ej Pyro laatst in the pitt heb ik je ff met een animatie laten zien hoe simpel dat klonk, admit it!
Mr G. Bears
20th October 2002, 12:07
Ow, datte, ja dat was weer leuk ja, Tot groot plezier va n Pyro, deze keer btw, met Contact, dat nummer, euhm, dat was weer es vernieuwend wat daar gebeurde zullen we maar zeggen
Laevid
20th October 2002, 22:57
dat was een vrije vertaling van een typische eind jaren tachtig rocker van het woord contact =>cont-act=>kont-act.....a dat is het een kont-act a laat ik me broek dan maar zakken :D
Pyro
22nd October 2002, 00:25
Weet je, het kan wel lollig geweest zijn, maar ik ben blij dat ik het niet gezien heb, dan was waarschijnlijk mijn Sinai-friet naar buiten gekomen! (R)
Tja, en dat van Faithless, ach ja, het irriteert me wel een beetje, maar nu denk ik ook van: anderen vinden het misschien simpel maar die melodie is wel pakkend, blijft in je kop zitten en het is natuurlijk ook een kwaliteit als je zo'n melodie kunt verzinnen. Mr. G Bears weet het net als ik ook wel van het tracken: bij het maken van een goede track is het maken van een goede melodie het moeilijkste wat er is. Wat ik wil zeggen is, ook het maken van iets simpels kan verdomd moeilijk zijn...
Nitro
22nd October 2002, 01:42
wacht een paar dagen en dan ga ik ff naar mijn studio beneden om ff wat dingen op te nemen of ff wat proberen daarna hier achter dit ding wat dingen aanpassen en dan komt er vast wel wat leuks uit
Laevid
22nd October 2002, 22:31
Originally posted by Pyro
Tja, en dat van Faithless, ach ja, het irriteert me wel een beetje, maar nu denk ik ook van: anderen vinden het misschien simpel maar die melodie is wel pakkend, blijft in je kop zitten en het is natuurlijk ook een kwaliteit als je zo'n melodie kunt verzinnen. Mr. G Bears weet het net als ik ook wel van het tracken: bij het maken van een goede track is het maken van een goede melodie het moeilijkste wat er is. Wat ik wil zeggen is, ook het maken van iets simpels kan verdomd moeilijk zijn...
Hee vergeet mijn projecten niet!! ;)....ik zet JM nog wel es op en painface trouwes ook....
Nitro> ja jou vin ik dat we niet moeten meetellen, jij bent gewoon een natuurtalent dus daar komt vast iets moois uit!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.