PDA

View Full Version : Dueling grounds

aekold
28th July 2003, 17:46
Jullie kennen vast allemaal dueling grounds wel. enchantment ui Invasion, als je niet weet wat hij doet zoek je hem maar op.
Iig geval, als je die in 2 headed speelt, dan beweert jeroen dat er twee creatures aan kunnen vallen, een per opponent. Toch raar, omdat er op de kaart staat dat er niet meer dan een creature kan aanvallen per beurt.
wat zijn jullie gedachten hierover???

Sengir Vampire
29th July 2003, 00:37
De kaart zegt letterlijk : "Only one creature may attack each turn ." M.a.w. ... het maak geen moer uit wie de controller is van het creature , maar 1 creature kan er aanvallen . En aangezien je per TEAM een beurt neemt en niet per player in een team vind ik dat er maar 1 creature per TEAM per beurt kan aanvallen .

Ik ben het dus met Aekold eens.

Carnage
29th July 2003, 01:36
Okay, ik ga nu nuchter een antwoord geven (dit antwoord was gegeven bij Aekold thuis geloof ik :)).

ff serieus, ik kende de hele wording van Dueling Grounds niet uit m'n hoofd.

Ja, dan heb je gelijk Aekold. Dit is een leuke kaart dan :)

NB: de originele 2-headed giant toernooi structuur werkt met kruislinkse beurten (team A+B tegen team C+D --> beurten gaan dan A, C, B, D), dus dan werkt je trucje niet :).

Maar nu dus wel (Y)

Mr G. Bears
29th July 2003, 09:06
Originally posted by Carnage
Okay, ik ga nu nuchter een antwoord geven (dit antwoord was gegeven bij Aekold thuis geloof ik :)).

ff serieus, ik kende de hele wording van Dueling Grounds niet uit m'n hoofd.

Ja, dan heb je gelijk Aekold. Dit is een leuke kaart dan :)

NB: de originele 2-headed giant toernooi structuur werkt met kruislinkse beurten (team A+B tegen team C+D --> beurten gaan dan A, C, B, D), dus dan werkt je trucje niet :).

Maar nu dus wel (Y)

wow, dit is dan voor et eerst dat je niet lam op trefpunt zit dan *nasty*

Conjurer
29th July 2003, 11:17
Hij zat toen hij dat poste ook niet op het trefpunt ;)
Iedereen kan zich welleens vergassen ehm vergissen niet waar

aekold
29th July 2003, 12:01
Volgens mij gaf Carnage het antwoord op de pre-release ;), dus dat je teveel gedronken had kun je niet als excuus aanvoeren :D.

Planetouched
1st August 2003, 19:31
hij heeft al in een andere thread gezegd dat hij fout zat geloof ik.

Mr G. Bears
1st August 2003, 19:34
kan iedereen gebeuren toch, Carnage die kent ook nie alle kaarten uit zijn kop, veel wel maar goed...........

Planetouched
1st August 2003, 19:37
das waar...

Mr G. Bears
1st August 2003, 19:45
btw, ik had et ook bij et rechte eind, YEAH , ik ben goed :D

Beebles
13th August 2003, 01:04
dus jullie willen met dueling ground gaan spelen. das best cool stop je gewoon commander Eesha erin ofzo. heb ik ook gedaan, werkt wel goed. en Kor Haven niet vergeten natuurlijk.

Groeten uit Breda