PDA

View Full Version : Jeweled LandCycling

Auto_Poster
23rd July 2003, 12:12
Er is een nieuw deck geplaats op onze site, door: Kolky

Bekijk het deck hier: Jeweled LandCycling (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Strategy/Decks)

Hier kun je je commentaar over dit deck kwijt!

Kolky
23rd July 2003, 12:15
Het deck stond er al een tijdje, maar ik wou jullie een voorbeeld geven van ons nieuwe script!

Onze Auto Poster, zet hier voortaan een thread neer, als er een nieuw deck is!

Planetouched
23rd July 2003, 14:39
tja, ik vind et beetje nutteloos, er komen allemaal overbodige threads bij...kun je niet een apart deel maken waar de autoposter in een paar verschillende threads(New Decks/New Members/New tournement etc kan posten?)
Zo komen er allemaal threads bij die een paar posts hebben en voor de rest niets van toegevoegde waarde hebben.

Kolky
23rd July 2003, 17:01
Originally posted by Planetouched
tja, ik vind et beetje nutteloos, er komen allemaal overbodige threads bij...kun je niet een apart deel maken waar de autoposter in een paar verschillende threads(New Decks/New Members/New tournement etc kan posten?)
Zo komen er allemaal threads bij die een paar posts hebben en voor de rest niets van toegevoegde waarde hebben.

Dat is idd wel een goed idee...
Dat is ook wel overzichtelijk.. ikke zal dat vanavond wel ff doen!

Planetouched
23rd July 2003, 17:53
woehoe...mijn ideeen worden aangenomen...look at me, I'm the DC...ownee das weer iets anders...:)

Kolky
23rd July 2003, 21:33
Hmm toch maar niet, maar wel apart forum voor nieuwe Users, en hierzow komen toch gewoon de Decks.. Forum name ff change'n dan!

*EDIT: titel forum Changed!