View Full Version : D & D boeken
Dark Mage
11th July 2002, 23:24
Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in een digitale versie van 3rd edition Books willen hebben, op Kazaa, Bearshare, etc. zijn er velen te vinden en allemaal pdf'jes!
Mr G. Bears
12th July 2002, 10:49
thnx man, das wel handig,
Ik weet nog niet zoveel van d&d, is een goede manier om er meer van af te weten te komen
Elminster
12th July 2002, 11:53
Planetouched heeft de edele taak op zich genomen alle boeken te downloaden (met ISDN, jawel!) en als het goed is brandt hij ze daarna, dus misschien dat we daar dan een paar versies van kunnen verspreiden... scheelt een heleboel zoek- en downloadwerk!
Enne Mr. G. Bears... Sword & Fist lezen is d? manier om je monk harder te maken, maar pas op dat je niet teveel van D&D af gaat weten, want dan mag je niet meer meedoen...
Carnage
12th July 2002, 12:19
...je krijgt ook nog een zooi PDF's van mij a.s. zondag he ;)
Planetouched
20th July 2002, 15:24
Yep, zodra de epic handbook uit en binnen is op mijn pc ga ik denk al die mooie boekies eens op een cd'tje zetten. 3 euro enne je hebt iets waar je normaal toch mooi ruim 400 a 500 dollar moet neertellen. BTW Acrobat reader heb je wel nodig!!!
-Players handbook
-Dm's handguide
-Monster manual
-Tome and blood
-Sword and fist
-Song and silence
-Epic level handbook
-Masters of the wild
-Defenders of faith
-Deities and Demigods
-Forgotten realms
-Magic of Faerun
-Monsters of Faerun
-Creatures of Rokugan
-Magic of Rokugan
-Psonics handbook
-Enemies and allies
-Dungeon master screen
-Forgotten Realms dungeon masters screen
Planetouched
Elminster
20th August 2002, 19:32
op mijn site (http://www.faerun.tk) staat een lijstje van welke boeken we (mijn party + ikke) hebben, dus niet gedownload. Ik vind dat nog altijd beter, maar het scheelt natuurlijk flink op de kosten, dus dan wil je wel...
Carnage
20th August 2002, 23:04
Hey Elminster,
Planetouched had het erover dat hij de Monsters Manual 2 al had (van D&D 3rd edition natuurlijk). Kan dat en heb jij die ook ofzo?
Elminster
20th August 2002, 23:24
Ik heb hem helaas niet, en of dat kan... ik neem aan van wel, anders zou hij het niet zeggen toch? :S Beetje vreemd, maar ik ga hem toch kopen als-ie echt uit is. Vergeet trouwens niet dat het geheel in pdf-formaat is, dus niet de echte
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.